Zoek specifieke vraag
Betalen
-
Hoe kun je bij Teak.nl betalen?
Met iDEAL
Via iDEAL betaal je snel en gemakkelijk in je eigen vertrouwde en beveiligde bankomgeving. Betalingen via iDEAL zijn altijd gratis.Met PayPal
Heb je een PayPal account? Betaal dan eenvoudig via PayPal. Betalingen via PayPal zijn altijd gratis.
Bezorging / retour
-
Moet ik mijn bestelling zelf nog monteren?
In principe monteren wij alle bestelde meubels. Vaak doen wij dat bij ons al in de werkplaats. Maar er worden wel eens uitzonderingen gemaakt. Deze uitzonderingen betreffen dan bijvoorbeeld de volgende situaties
- gemonteerd kan het artikel het huis niet in
- het meubel is kwetsbaar voor transport als het artikel al gemonteerd is
- montage van het artikel is erg eenvoudig
- te hoge kosten om artikel gemonteerd te versturen.
-
Kan ik mijn bestelling retour sturen?
U kunt uw bestelling binnen 14 werkdagen retour sturen naar:
Teak.nl
Grijze Hoogte 8
9351 VW LeekIndien het artikel zich in nieuwstaat bevindt en indien mogelijk in de originele verpakking wordt het aankoopbedrag binnen 24 uur na ontvangst van de goederen gecrediteerd op uw rekening.
-
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Alle producten die op de webshop www.teak.nl staan zijn uit voorraad leverbaar. Deze producten leveren wij binnen 7 werkdagen bij u thuis. Zodra wij uw bestelling hebben ontvangen laten wij u binnen 48 uur weten wanneer we de bestelling komen bezorgen. Wij nemen telefonisch contact met u op of laten dat per mail weten. Er zijn producten die we niet binnen 7 werkdagen kunnen leveren. Bij deze producten staat een levertijd vermeld.
-
Betaal ik bij Teak.nl bezorgkosten?
Nee, u betaalt voor de bezorging in Nederland en België voor bestellingen boven de € 50,= bij Teak.nl geen bezorgkosten. Indien u op de Waddeneilanden woont bezorgen wij bij het door u opgegeven transportbedrijf aan de vaste wal. De kosten van het transport naar de Waddeneilanden is wel voor rekening van de klant.
Wij bezorgen met 1 chauffeur ( zonder bijrijder ) op de begane grond. Voor zware tafels of ander zwaar meubilair vragen wij enige assistentie van u of bijvoorbeeld van een aardige buurman / vrouw.
De bezorgkosten voor bestellingen uit Nederland en België onder de € 50,= zijn € 5.95
-
Wird auch im Deutschland geliefert und was sind dann die Kosten ?
Wir liefern auch in Deutschland innerhalb 1 – 3 Wochen.
•Versandkosten sind € 99,=
•Bestellungen ab € 2500,= gibt es keine Versandkosten.
•100 % Vorkasse -
Wat zijn de bezorgkosten voor leveringen in België ?
Vanaf 1 december 2022 bezorgen wij bestellingen boven de € 50,= gratis in België. Ook in België zullen we er alles aan doen om binnen 7 werkdagen uit te leveren. Voor grotere bestellingen of grotere meubels kan dit echter uitlopen naar 14 werkdagen. Niet alle meubels kunnen we in België gemonteerd leveren. Het zelf monteren van de meubels zal wel eenvoudig zijn.
De bezorgkosten voor bestellingen uit Nederland en België onder de 50 euro zijn € 5.95
-
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil daar toch van af zien
Het kan zijn dat u af wilt zien van uw bestelling, om wat voor reden dan ook. Wij verzoeken u dan direct een mail te sturen naar info@hemmeubel.nl. Wij annuleren dan uw bestelling en sturen u ook direct een bevestiging hiervan. Het spreekt voor zich dat wij direct u het bedrag terugbetalen dat u aan ons heeft betaald.
Garantie
-
Hoe lang heb ik garantie ?
U heeft 2 jaar garantie op productie en / of fabricage fouten. Indien u deze fouten signaleert kunt u een mail sturen, voorzien van foto’s en bestelnummer, naar info@teak.nl. Wij nemen daarna zo snel mogelijk contact met u op.
Klacht
-
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Wij doen er alles aan om conform afspraak te leveren en aan uw verwachtingen te voldoen. Maar als u nu niet tevreden bent horen we dat graag. U kunt ons altijd bellen op onderstaand telefoonnummer of mailen. Wij nemen dat binnen 24 uur contact met u op.
Het kan ook zijn dat u niet tevreden bent met het product dat u bij ons heeft gekocht. Ook dan kunt u ons direct bellen. Maar u kunt uw klacht ook per mail, voorzien van 1 of meerdere foto’s, sturen naar: info@teak.nl. Dan zien wij direct wat er aan de hand is. Ook dan nemen wij binnen 24 uur contact met u op om een oplossing aan te dragen. Wij streven er naar om productklachten binnen 14 dagen op te lossen. Als blijkt dat we hier meer tijd voor nodig hebben dan zullen we u hierover informeren.Als u dit niet op prijs stelt, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waar Teak.nl bij is aangesloten. Mocht ook dit niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie.
Over Teak.nl
-
Wilt u een goed advies?
U ziet al onze mogelijkheden op de webshop, maar u weet nog niet goed wat u het beste kunt doen. Of u heeft nog vele vragen. Bel of mail ons gewoon even. Wij geven u graag geheel vrijblijvend advies of hulp. Bel: 050 5020536.
-
Heeft Teak.nl een klantenservice?
Teak.nl is 5 dagen per week bereikbaar op telefoonnummer 050 5020536.
Dit zijn de tijden waarop Teak.nl bereikbaar is:
- maandag tot en met vrijdag van 10.00 – 18.00
Tevens kun je ons altijd appen ( 06 55706201 ) of mailen ( info@teak.nl )
-
Waarom kopen bij Teak.nl?
Daar zijn meerdere redenen voor. Een aantal op een rijtje:
– Teak.nl is specialist in teakhouten meubels voor binnen en buiten
– Teak.nl hanteert scherpe prijzen
– Teak.nl heeft een zeer uitgebreide collectie teakhouten meubels
– Teak.nl bezorgt gratis vanaf EUR 50,=
– Teak.nl levert de meubels gemonteerd.( tenzij anders vermeld ) U hoeft hier verder niets aan te doen.
– Teak.nl denkt met u mee. Wij staan klaar voor een goed advies.
– Teak.nl heeft kwaliteit, service en integriteit hoog in het vaandel staan.