Wij doen er alles aan om conform afspraak te leveren en aan uw verwachtingen te voldoen. Maar als u nu niet tevreden bent horen we dat graag. U kunt ons altijd bellen op onderstaand telefoonnummer of mailen. Wij nemen dat binnen 24 uur contact met u op.
Het kan ook zijn dat u niet tevreden bent met het product dat u bij ons heeft gekocht. Ook dan kunt u ons direct bellen. Maar u kunt uw klacht ook per mail, voorzien van 1 of meerdere foto’s, sturen naar: info@teak.nl. Dan zien wij direct wat er aan de hand is. Ook dan nemen wij binnen 24 uur contact met u op om een oplossing aan te dragen. Wij streven er naar om productklachten binnen 14 dagen op te lossen. Als blijkt dat we hier meer tijd voor nodig hebben dan zullen we u hierover informeren.
Als u dit niet op prijs stelt, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van de Stichting Webshop Keurmerk waar Teak.nl bij is aangesloten. Mocht ook dit niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie.